fredag 28 september 2012

Uppe med tuppen

Idag vaknade jag redan kl 7 herregud igår sov jag nästan bort hela dagen, oj denna dag kommer bli mycket lång men vilken tur att det är fredag :0).
Mår fortfarande skit ska faktiskt ta mig till vårdcentralen på att liten besök :( Frågan är bara hur jag ska ta mig dit ja ja det löser sig på någe vis är inte så rörlig dock...
Har haft lite jobbiga samtal här på förmiddagen, Min yngsta sons rektor ringde då han tydligen ställt till det lite för sig där, då han tydligen inte trivs alls på nya skolan.
Så jag ska försöka flytta tillbaka honom till hans gamla men där var dom iaf väldigt possitiva till att ta emot honom igen, skönt som det låter och verkar just nu så börjar han där redan på måndag.
Små små saker som är ljusglimtar ger så mycket energi :0)
Är så glad över mina nära och kära ( ni vet vilka ni är ;0) ) som ger mig massor av energi just nu och så är jag sååå glad över att mina händer inte värker just nu så jag kan sticka, får lite vettigt gjort trots liggläge :0)
Önskar er en underbar helg med massor av kärlek och värme <3

Inga kommentarer: