tisdag 11 september 2012

Sjukskriven

Pratade precis med läkaren hon tyckte att jag skulle ta det lugnt och försöka kurera mig och ja ge upp tanken på att jobba den här veckan så hon sjukskrev mig helt denna vecka. Skönt slipper jag stressa upp mig angående det iaf. Febern har lättat något för tillfället men det kändes lite lika igår kväll sen i natt hade jag feberfrossa..men om jag mår rätt ok i morgon så ska jag försöka ta mig i väg på ACT kursen den är ändå så pass viktig och vi ska försöka att inte missa någon träff.

Idag blir det till och slappa glo på film och försöka ta hand om lilleman som är sjuk.
Jag har märkt att det faktiskt finns dom som är in och läser min blogg då och då vore jätteroligt om ni kan lämna ett litet avtramp, en liten kommentar ;0)

Nu ska jag käka frulle ...kramelikraam

Inga kommentarer: