måndag 17 september 2012

Jobbar :0)

Jag jobbar idag Yeah!! :0) Känns som en evigheter sen oj är som en nybörjare på jobbet.. hihi mina stackars kollegor får stå ut med både det och det andra ;0)
Febern ville verkligen inte släppa taget var däckad ända tills i fredags sen har jag haft en underbar lördag med strålande väder och så dök jag igen pga av vädrets ombytlighet igen igår var en mycket jobbig söndag ömsom bra ömsom dålig hade inte jätteont men ett fruktansvärt obehag i hela kroppen däckade ett par gånger va fruktansvärt depp och ville bara dra täcket över huvudet och gråta.

Men nu är det en ny vecka och vi tar ny tag, underbart helt enkelt. Ska jobba några timmar nu sen iväg på skojakt, vill och behöver ha ett par höststövlar och har lite problem att hitta ett par som funkar vill inte lägga ner massor av pengar ( har som bekant inga)  och när jag väl handlar så vill jag ha ett par som verkligen duger på alla sätt och vis, har rätt breda vader och så måste dom vara bekväma och så ska det gärna vara kvalite, drömstöveln är ett par Dr Martens ohhh men dom är ju såå dyra men jag vill så gärna ha dom ...

kolla bara såå sjukt snygga, är ju en gammal punkers så ;0)

I värsta fall så får det bli en budget variant vill inte men behöver ha stövlarna till ett kommande dop så jag kan ha min outfit som jag har planerat..


Inga kommentarer: