tisdag 2 oktober 2012

Har svårt att få kläm på min kroppp just nu, den bara bråkar, jag kan inte sova, inte äta eller vara på benen helst av allt så vill jag bara ligga men även det gör ont och är jobbigt. Åkte på magkatarr i helgen vilket inte gör det hela lättare kan inte ens gå upprätt, man är inte medveten om hur mycket magen välmående påverkar en förräns den pajar ihop :( magkatarr är nåt jag åket på rätt ofta så jag är van men det är så jobbigt när allt ska komma på en gång, riktigt tungt är det.
Blev sjukskriven tom idag så imorgon ska jag försöka ta mig till jobbet vet inte hur jag ska mäkta med men tänker iaf göra ett försök.
Får iaf lite gjort medans jag ligger/ sitter här i soffan jag stickar som en tok :0)
Och så har jag fått tag på ett par bättre begagnade Docs som är på väg med posten .. små små ljusglimtar ;0)

Inga kommentarer: