måndag 10 september 2012

New Compuuuteööör!!! :0)

Tydligen så finns det dom som är envisar än mig, syftar då främst på min feber den ger sig inte :( och nu har även yngsta sonen däckat.. Jobbet och träningen får vänta, har försökt få tag på läkaren men utan framgång men hon ringer väl så småningom. Jag är ju inte döende trots att det emellanåt känns så, är så slut i hela kroppen och ryggen värker..

Har iaf fått mig en ny dator ;0) en Acer Aspire är inte super nöjd men vad gör man då det är skitdyrt med all denna teknik men ja den duger. Så nu tröstar jag mig med kaffe, digetive med choklad och spelar candy crush saga på FB.
min nya dator :0)
                                                                                                                                                                

Inga kommentarer: