tisdag 4 september 2012

Usch hade sån fruktansvärd ångest igår.. Rehabmöte med min gruppchef och servicechef tillsammans med min doktor och kurator stod på schema, men vet ni det gick över förväntan gick faktiskt skitbra.
Vi hade ett riktigt bra snack ooch det känns som planen för framtiden är rätt ok vi ska helt enkelt ta det väldigt lugnt och inte skynda på nåt utan låta mig och min kropp få ta den tid den behöver för att läka .. ja ja det låter bra men jag är optimist och jag väljer att tro på det iaf för stunden.
Fick lite nya mediciner trots min motvilja så behövs dom och jag får nog låta doktorn göra sitt jobb, är lite yrslig nu mår inge bra alls idag, kroppen värker och huvudet vill sprängas... :( vet inte om jag fixar att jobba, vill ju det, behöver det.

Hur som haver fick iaf en mycket bra måndag trots mina farhågor och kvällen avslutades i soffan med Lilyhammer haha vad jag älskar denna idiotiska, råa och humoristiska serie den är verkligen värd att se om inte annat så får "skrattmusklerna" i hela kroppen jobba på högvarv, I like very much ;0) nyfiken klicka in här och kika på trailern.


Nu ska jag ringa runt lite kolla var jag kan få bäst träning för vad min kropp behöver, skulle vilja börja simma men huga det är ruskigt dyrt. Jag fick fysisk aktivitet på recept utskrivet av min doktor men tydligen så spelar det ingen roll för man får ju inge reducerat pris för det, vet inte riktigt hur jag ska ha råd ..
Ja men ok ska göra ett försök iaf,  är en väldigt grå och tung dag idag hoppas att regnet håller sig borta och att värken ger med sig..

Inga kommentarer: