tisdag 18 september 2012

Finaste C

Igår fick jag en av dom finaste komplimanger man kan få i livet.
Jag blev så rörd så tårarna spruta vilket iofs inte är särskilt ovanligt med mig men oj det verkligen träffa mitt i hjärtat.
Är så himla stolt över dig C och vet du det är en ära att få vara din "mamma" Älskar dig finaste!Kopierar texten så ni får läsa dom fina orden hon skrev:

                                   H.P

  lördag den 15 september 2012, kl 23:44
 
Jag vill bara göra ett inlägg om en sån underbara människa som jag hade turen att få träffa.
Du är en sån stark människa, du har alltid ställt upp för mig. Du står vid min sida när jag mår dåligt när jag är nere när jag är glad, en sak ska du veta att jag ser verkligen upp till dig och ha dig som extra mamma är stor bonus i mitt liv! Allt du har gjort för mig går inte att förklara å jag vet inte hur jag ska kunna tacka dig? Du och mamma är då dom bästa mammorna man kan ha!
 
 
 

Inga kommentarer: