måndag 24 september 2012

Höst!

Nu är det verkligen höst solen skiner och när strålarna träffar en så är det varmt men oj så kallt det blir så fort man hamnar i skyggan, älskar hösten alla färger och det är så vackert när gräsmattan är täckt av frost på morgonen hösten är bra vacker synd bara att vi fick en så kort och kall sommar den hade behövts för att orka med den kalla mörka vinten men ja vi får hoppas vi orkar och står ut ändå.

 Däckade återigen i fredags tog mig inte ur sängen men sen på ett kick så vänder allt har haft en underbar helg, har orkat och kunnat umgås med dom finaste <3
Har inte riktigt priorterat att skriva, all min "stilla" tid har jag försökt att sticka är inte så dukig men har gett mig fanken på att jag ska ha ett par långa rosa sockor i vinter och ja då får man sticka själv kan inte sticka hälar men jag gör en lite annorlunda variant sen har jag stickat baby sockor till min svågers lilla son som vi ska på dop hos snart ;0) därifrån idén till min egna ..



Lite sega och trötta i går eftermiddag så föreslog min man den geniala idén för att få oss på benen att vi skulle låna grannens vovvar så sagt och gjort, vi knackade på sa hej och "kidnappade" tjejerna som blev stormförtjusta och så begav vi oss ut i det underbara höstvädret ut i skogen och oj vilka energiknippen :0) man bara kan inte smittas av deras energi och så blir man så glad och känner sig så lyckligt lottad ibland är livet bara för underbart :0)



Inga kommentarer: