fredag 7 september 2012

Kraschlandning!

Jag har kraschlandat rejält och så även min kära dator, igår blev den bara svart :( Så nu sitter jag vid yngsta sonens dator oj känns som om jag vore tillbaka på stenåldern inte för att jag varit där men ändå, shit va segt den går ;0) men det är kanske precis det här jag behöver stanna upp slappna av och ta det lugnt... Har dragit på mig världens förkylning jag brukar aldrig bli sjuk men nu har jag ont precis överallt i kroppen kan ju vara så att det därför jag haft så väldigt ont i ryggen i början på veckan men nu värker det i varje liten led för att inte tala om bindväven benen och underbenen värker så det är svårt att gå men men ja jag får ta det lilla lugna och vila massor, hoppas bara det ger sig snart känns bara som att detta kom väldigt olägligt känns som om jag snart når botten vet inte om kroppen orkar ta så mycket mera...

Idag kommer min äldsta son hem känns skönt att få hela familjen samlad igen, man saknar dom så mycket när dom inte är här och familjen inte är komplett men jag tror det är väldigt nyttigt det här med att han pluggar på annan ort även om det blir jobbigt att han inte är nära men på någe vis så får jag anpassa mig och jag får lära mig med små små steg att barnen växer upp och jag får lära mig att han en dag flyttar hemifrån för gott.

I helgen ska jag bara ta det lugnt slappa och ha det skönt och försöka kurera mig och ja tydligen så ska det bli kanon väder så jag hoppas att få njuta av det fina höstvädret jag oxå. Trevlig helg!



Inga kommentarer: