onsdag 5 september 2012

Tungt!

Idag vill jag bara hata, svära och skrika, men nej jag behåller lugnet, men vad hjälper det? kroppen bara bråkar jag har så förbaskat ont och det vill inte ge med sig det är riktigt Tungt!
Blev hemma från jobbet igår men jag tog mig till ACT kursen idag trots allt men nu är jag helt slut så tyvärr inget jobb idag heller. Varför? Alltså jag fattar inte vad som händer trodde jag kände min kropp men tydligen inte?! Det finns liksom ingen bra förklaring till varför jag mår som jag gör just nu, jag har inte gjort nåt tungt eller krävande förutom att jag cyklade till och från jobbet men det har ju gått så bra andra dagar...
Har ätit ganska hög dos värktabletter i några dagar nu det känns inte heller ok men orkar inte gå runt och ha så här ont, vet inte riktigt hur jag ska fixa läget, det är fruktansvärt energi krävande.

frulle

Inga kommentarer: