onsdag 12 september 2012

Amor vincit omnia

Han är så bra, han är så underbar, jag är så tacksam att det var mig han valde att leva sitt liv med. Jag älskar min man för allt han ger och för att han förstår orkar och står ut med mig dag ut och dag in,  är så tacksam över allt han ger och ger och ger <3
Nog har det varit tufft ibland vi har precis som alla andra haft våra svackor tom så tunga och djupa att vi varit på väg ifrån varann men på något underligt vis har vi lyckats hitta tillbaka och ja låtit kärleken styra i 19 år har vi slitit på varandra. och just nu när jag legat sjuk så sliter nog jag väldigt mycket på honom men han står stark brevid och stöttar, Han jobbar sen kommer han hem tvättar lagar mat, diskar, servar och hjälper mig så att jag inte behöver ta i nåt, fixar och donar allt, precis allt. Han skämmer verkligen bort mig, mitt hjärta. Jag är så tacksam älskar dig över hela mitt hjärta önskar alla har möjlighet att finna och känna denna lyriska lycka.

När vi blev tillsammans så bad jag han visa mig vad riktig kkärlek var och det han han verkligen lyckats med, våran låt säger allt lyssna på den här.

2 kommentarer:

Anonym sa...

<3 <3 <3 -Din Svägerska

Suzu77 sa...

ohh <3 ;0) vet du du fick äran att bli min första, alltså du har skrivit min första kommentar det betyder massor ska du veta .. love u