måndag 5 november 2012

Sjukskriven!

Har precis lagt på luren med min doktor och vi konstaterade att jag tyvärr får längta till jobbet ytterligare några veckor då hon beslöt att sjukskriva mig helt ett par veckor til.
Jag som trodde att jag skulle få börja jobba på fredag men iaf så tänker jag åka dit och hälsa på nån dag då jag längtar sjukt mycket efter mina älskade kollegor.
Tramadolen fyngerar sådär jag trodde med tanke på hur effektiv den var förra veckan att det skulle bli bättre men i lördags så kraschlanda jag igen hade så ont att jag inte kunde göra annat än gråta och så när "attacken" kom så skrek jag rakt ut jag lovar jag är inte överkänslig men shit vilken smärta önskar inte ens min värsta fiende detta.. :( Vi beslutade iaf att jag ska fortsätta äta dom och jag börjar känna mig som en hel pillerburk hela jag hade hoppats att jag skulle få plåster vilket vi har disskuterat men hon tror mera på tablettena så..
Var helt slut igår energi tar liksom helt slut och idag känns det som om jag sprungit marathon eller nåt, har jätteont i ryggen precis som om jag har världens träningsvärk och benen skakar precis som vid kraftig överansträngning, men men jag försöker vara uppe på benen så mycket som möjligt så att det förhoppningsvis ger sig snabbt JAG VILL UT så trött på att vara inne känner mig totalt isolerad vill njuta av sol vind regn snö ja allt jag vill bara ut i friska luften nej nu ska jag ska ta och be min man "rasta" mig lite ;0)
Kramelikram

Jag om ett tag är jag rädd för ;0) nejdå men uscha va mycket tabletter det blir...

Inga kommentarer: