onsdag 31 oktober 2012

Vinter!

Det har blivit vinter här hos oss :) Man kan nästan tro att det är jul typ i övermorgon eller nåt och det snöar fortfarande.
Världen blev ljus vit och vacker är så fint med all nysnö orörd vacker och underbart vit.
Själv sitter jag inne och stickar och stickar lite till är så rogivande och avkopplande och tyvärr så förmår jag inte att göra så mycket mera., men det finns hopp det går åt rätt håll och jag blir bättre och bättre.
Blev sjukskriven till den 8 november och så har jag fått nya mediciner igen och tack och lov dessa verkar funka utan att magen ballar ur för det är ett stort problem då alla mediciner har en förmåga att sätta sig på magen vilket inte är kul för fungerar inte magen så fungerar ingenting men jag får klåda av den nya medicinen hoppas verkligen att det är övergående annars så får jag nog stå ut för det är så värt det. 
Igår så vann jag budgivningen på ett par Dr Martens på Tradera hoppas verkligen dom är så fina som dom såg ut att vara är så glad att äntligen få ett par men vågar inte rikitgt ta ut glädjen än måste få hem dom först och att dom sitter bra på foten.
Nej nu ska jag fortsätta sticka det är handledvärmare på G så jag sliper frysa om händderna när jag äntligen får jobba igen.'
Kramelikram

Inga kommentarer: