torsdag 22 november 2012

Fjäril!

Har varit på Vårdcentralen och lämnat leverprov kändes rätt viktigt då jag är lite orolig hur jag mår inne i kroppen med tanke på alla mediciner jag stoppar i mig dagligen, men jag hatar sprutor inte så att jag är spruträdd eller så men jag tycker det är så jobbigt då mina blodkärl smiter undan eller så går dom sönder och det gör ont blir alltid jätteblå och så men vi hittade en lösning på problemet en s.k. butterfly det är en kanyl som andvänds på barn och den funkar tydligen även på mig ;0)  Sen beställde jag kaffe hos bästa grannen och blev sittandes där en bra stund, skönt att bara slappa och tjata lite.
Meningen är att jag ska försöka sy ett par julgardiner till köket men jag får inte riktigt hjärnan och kroppen att samarbeta så det blir inge bra..
Tror jag håller på att bli sjuk känner mig febrig och mår illa men men det är väl bara typiskt med tanke på att jag ska börja jobba nästa vecka...
Nej jag ska nog lägga mig i soffan en stund och vila känns som jag behöver det..
Kramelikram

Inga kommentarer: