tisdag 27 november 2012

And she´s back in buisness!

Jaha då har jag börjat jobba igen då, var skitnervös innan, tänk om jag glömt bort hur man gör, vad man säger och vilka företag jag har att göra med, det är olika rutiner för dom alla men haha så obefogat upptäckte ganska fort att det sitter i fingrarna och ja någonstans i bakhuvudet med.
Känns faktiskst riktigt bra att få göra nytta igen men ja jag tror mina 1.5 timmar räcker som det är just nu. Och jag var efterlängtad blev kramkalas igår det kändes riktigt trevligt :0)

Senare bjöd lillebror på middag, min första hemlagade indiska middag jag var lite orolig innan att det inte skulle vara nå gott för det är min erfarenhet av indisk mat men oj det va skitgott riktigt mumma han kan han lillebrorsan :0)
Det var nå indiska köttbullar med kardemumma/kanel ris och stark varm youghurtsås det vill jag ha flera gånger för det smakade mera..

Och så har jag kommit fram till vilken mobiltelefon jag vill ha efter flera månaders letande en Samsung galaxy S3 mini det är som den vanliga Samsung galaxy S3 men lite mindre jag tyckte den vanliga var alldeles för stor och klumpig hade annars tänk mig en Iphone men vem vill köpa en "gammal" telefon när man ändå ska köpa en ny men Iphone 5 är alldeles för dyr för mig, få se bara hur lång tid det tar för min egna telefonreklamation att gå igenom hoppas jag får en litet nätt bidrag till nya luren...

Är rätt stor skillnad men ändå har mini en skärm på 4.8 tum så den är inte liten.
 

Inga kommentarer: