måndag 19 november 2012

Pang!

I torsdags när jag halvlåg i soffan och skulle resa mig upp så sa det PANG! det smällde till i ryggen så högt att tom sonen som stod i köket kom och frågade vad det var som smällde, hmm det var min rygg någonting i bäckenområdet smällde till och det gjorde grönödiskt ont men sen efter det så fungerar mina ben igen. Dagen efter så hade jag en fruktansvärd träningsvärk från nacken och hela vägen nerför bakdelen av min kropp och ner till vaderna. Jag  har fortfarande ont men det går att gå, det går hur bra som helst att röra på benen och det är så underbart skönt och det gör massor med mitt humör min man säger det att han fått en ny fru :0)
Så i helgen har vi passat på att hälsa på hos folk först äldsta sonens gudfar med familj sen har vi betat av alla som väntat en efter en ;) känns toppen men jag har inte vågat åka till dom som bor i trapphus inte riktigt än det är att utmana ödet lite för mycket men snart så ;o)
Sen har vi tom shoppat storhandlat hem det var en evighet sen, sedan var  vi till Kupolen ( Borlänges stora öpcentrum) och gjorde en räd ...Jag har börjat planera mina julgardiner men skulle helst vilja ha vintergardiner istället så att dem kan sitta uppe lite längre och behövde lite inspiration har hittat lite men inte just det jag hade tänkt mig så vi får hoppas jag hittar nåt iaf innan 1:a advent.... jag älskar julen och att pyssla inför men har en familj som inte uppskattar det lika mycket tror faktsikt jag har förstört det lite för dom iom att jag alltid tagit slut på mig själv med allt för mycket pyntande och pysslande...

Jag är väldigt trött och slut känns som kroppen äntligen får vila lite, så nu tar den ut allt. Tog en rejäl sovmorgon i morse vaknade först vid 10.30 ändå ville jag inte riktigt kliva upp men jag hade tyvärr inget val då yngsta sonen åkt på magsjuka eller nåt och han behöver sin mamma, stackars barn så nu gäller det att hålla tummarna att det inte smittar...

vi får hoppas dem kan uppskatta lite jul iaf så inte detta händer ;o)
 

Inga kommentarer: