torsdag 29 november 2012

Hemma

Det här ville jag verkligen inte tyvärr så blev jag hemma idag, helt trasig känner jag mig just nu.
Usch och blää inge kul alls ont så inni bomben vet inte hur jag ska vara? vill bara ur mitt egna skinn. Kan inte stå, gå, sitta eller ligga vad gör man då?? ska nog lägga mig i ett hett bad så fort jag har trösttittat färdigt på husfruar från Beverly hills hahaa dom kan dom minsta lilla småsak blir katastrof och herre min skapare vilka bagateller det tjafsas om, då känns allt lite lättare faktiskt :)
 
Ja min nya  telefon är på väg på posten det gick så smidigt att snacka med operatören igår jag har lyckats snacka till mig en ny telefon och även minskat in abbonemangsavgift med nästan 100kr i månaden :) det kallas kompensation pga av min gammla och krånglande telefon så ja lite fördel har man lärt sig från jobbet iaf.
Ha nu en underbar dag.
Kramelikram

Inga kommentarer: