torsdag 15 november 2012

Lycka, förtvivlan, gråt, tandagnissel, hat, exploderande hat och en massa gråt det bestod början av denna vecka av.
Hur nån som jag inte ens känner har mage och ens lust att vara så fruktansvärt hemsk att den personen vill förstöra så mycket kan jag inte ens i min vildaste fantasi förstå....???
I måndags vaknade jag kallsvettig efter en fruktansvärd mardröm, jag drömde att jag och min man blivit osams och han lämnade mig efter ett kraftigt gräl..
När han kom från jobbet kände jag direkt att nåt var fel,han var burdus i sitt sätt så jag gick fram till han och ville krama honom då knuffa han bort mig och bara muttra, jag frågade vad det var för fel och så sa han bara att hädanefter så har vi väl bara lånet på huset och räkningarna ihop!
Va? va pratar han om det snurra tusen frågor i mitt huvud??
men prata det skulle han absolut inte göra men herregud jag måste ju få veta vad som är fel men nopp inte förräns vi är själva sa han, då jag visste att sonens innebandyträning var inställd så var även chansen att vi skulle bli ensamma väldigt liten så då tvingade jag han att börja prata jag vägrade ge mig.
Tydligen har någon, någon jag inte ens känner eller som inte ens känner mig sett mig i skogen med manligt ssällskap förra sommaren och dragit egna slutsatser och då i måndags berättat för min man att jag har varit otrogen! :( Problemet är eller inte egentligen nåt problem men jag och våran min mans och min vän Peter har varit ute mycket i skogen på promenader då han behöver rasta hunden och jag behöver röra på mig och törs inte och vill inte gå ensam och min man vill inte göra mig sällskap men till saken hör det att det aldrig varit nån hemlighet att vi gått tillsammans. Och varifrån nu denna hemska avskyvärda människa har fått för sig att jag gjort nåt mera med honom kan jag inte förstå.
Jag gråter och bedyrar för min man att detta inte är sant men han vägrar, vill inte lyssna och han vill absolut inte tro på mig.
Jag har nog aldrig i mitt liv gråtit så mycket och jag känner sakta men säkert all energi bara rinna ur mig samtidigt som hatet växer jag vill denna männsika så ont att det inte ens kan tryckas i ord..Mitt liv känns som att det är slut jag vill inge mera nu orkar inge mera....
På kvällen bäddade jag i soffan och min man frågade varför, jag kan inte dela säng med någon som inte litar på mig eller tror på mig.
På natten så kom han smygande jag har fortfarande inte somnat och vi pratade massor han berättar hur han känner att han saknar mig i sängen och vill att jag kommer dit men jag vill inte så länge han inte tror på mig men då berättar han hur glad han var över att höra mig förneka och berätta att detta inte är sant allt hade bara runnit av honom och han hade kännt ett lugn komma över sig men att han hade svårt att uttrycka det i ord, han älskar mig och vill inget hellre att vi ska fortsätta vårat liv tillssammans :)
Så ja jag tar mtt täcke och följer med honom,,,,
Att sorg och förtvivlan så fort kan bytas ut mot lycka är så svårt att förstå men oj vad lycklig jag är igen jag älskar min man och vill ha honom och min familj för evigt, dom betyder allt!

Sälvklart kommer det lämna spår men vi lappar ihop våra brustna hjärtan och kämpar vidare det finns inget större i livet än kärleken att ha nån att älska och att veta att denna person älskar dig tillbaka.


Inga kommentarer: