måndag 12 november 2012

en bra vecka

 
Kan bara konstatera att jag lagt en mycket bra vecka bakom mig har haft ont men i lagoma doser så det har varit hanterbart och helt ok.
I tordags så hade jag och yngsta sonen en mor och son dag den började med mysfrukost sen iväg på utvecklingssamtal i hans skola och oj va mycket beröm han fick av fröken :) det firade vi med att gå på Thai restaurang och käkade lunch, det är så mysigt att bara umgås snacka och ta det lugnt tillsammans.
I helgen har det vait mycket kvalitetstid med familjen och massa mys. Farsdag firades igår med god mat tillsammans med min mamma och styvfar då min egen pappa inte längre finns i livet har jag alltid visat min styvfar uppskattning ist och det känns bra. Pojkarna gav pappa obligatoriska presenten med kalsonger och så bakade vi en mumsig farsdag kaka.
Jag har funnit en ny favorit film känner mig som värsta fjortisen men slumpen valde faktisk åt mig ;0) Satt och sappade det var bara trök på tv:en då jag såg att viasatfilm visade första Twillight filmen och nu är både jag och min man sålda har sett alla fyra nu och är super sugen att gå på bio.
Jag är faktiskt jätte förvånad för jag trodde inte dom kunde vara så bra men jo jag förstår vad alla andra har trånat efter..

 
 
 
 
 
Nej nu ska jag ta i tu med lite nytta som att diska och försöka komma på nån bra middag. Kramelikram <3


Inga kommentarer: