tisdag 6 november 2012

Älskade unge!

Har en bra dag idag :) Och som jag behöver det, är så glad men ja jag vet jag ska ta vara på det lagomt ;) men va det ger energi, just love it <3
Har t.o.m varit ner på stan och gjort ärenden vågade iofs inte göra det ensam men hade nöjet att få med mig mycket trevligt sällskap av fianste Charlott och bästa Solgun.
Har köpt en underbar 30-års present till min kära svägerska och jaa jag har fått gå in mina nya Dr Martens som kom med posten igår :D

detta fina halsband från Lilla Lisas design ska min svägerska få

 

Och så har jag lyckats gråta en liten skvätt oxå, min fina son har skrivit så fint till sin lilla mamma som han postade till mig på Facebook igår natt efter att jag igår kväll försökt prata och trösta honom efter att hans tjej gjort slut med honom, detta skrev han:
mamma hade du inte varit här
kan jag svära på allt att jag inte heller varit här
du är den som ställer upp lovar jag kan dö för dig
för allt du någonsin gjort för mig allting som du gör för mig
går inte att beskriva lyssna vad jag skriver till dig
vad du än vill kan du alltid komma till mig,
för jag finns här för dig mamma jag älskar dig
vad det än är vad som helst lovar att jag hjälper dig
när livet är skit ,saker är fuckt,
finns du där du säger vi kan prata om allt
jag är tacksam för det hoppas att du fattar,
jag ger all min kärlek till min söta mamma, älskar dig mamma.. jag är inte en son som har gjort allt rätt, har gjort en massa skit ska försöka bli bättre i skolan.. ♥

Min älskade unge <3 Mamma älskar dig över allt

Inga kommentarer: