söndag 25 november 2012

sunday bloody sunday....

Trött sliten och värkande kropp det är med andra ord ingen bra dag alls idag men det är ju ändå söndag vilket är superskönt ..får slappa och ta det lugnt idag då jag kanske lyckades få 2 timmars sömn inatt och jag som hade tänkt börja måla om i köket, var tom och köpte nya tapeter igår :) längtar efter att få fixa i ordning mitt trista mörka och off date kök.
 Vi har efter flera dagars plusgrader fått kallt vet inte egentligen hur kallt men minus iaf och jag tror det är därför jag mår som jag gör..
Men det har ändå varit en super helg min lillebror som bor i Malmö och hans underbara flickvän har varit på besök det är så härligt att få träffa dom händer tyvärr inte så ofta av förklariga skäl är ju rätt långt emellan Malmö och Borlänge, är så tacksam över mina nära och kära känner sån lycka och tur för denna underbara välsignelse <3
nu lite käk sen ska jag nog försöka göra ett litet ryck iaf.
Kramelikram...

Inga kommentarer: