onsdag 28 november 2012

Kräkaa....

Blää blir så lack orkar inte blir så himla trött på denna förbannade värk vill inte ....
Inatt har varit skit kollade på klockan sista gången vid 4 sen vaknade jag när mannen klev upp 5.45 så jaa oh va glad jag blir ( ironiskt) jag fick hela en och en halvtimmes sömn jippie .. not :(
Jag som hade tänkt sy mina julgardiner idag det kommer jag inte att fixa måste orka jobba änns inte ok att behöva gå dit idag men jag måste försöka, får dopa mig lite extra idag och det känns ju inte ´heller riktigt ok men vad ska man göra då?

Från det ena till det andra: fick min nya lur igår en Xperia GO hmm nej den vill jag ju inte ha så företagets websupport lovade köpa den av mig så jaha då är jag utan telefon och så får jag en skitsumma men så då kan jag iaf lägga dom pengarna på en som jag verkligen vill ha.
Ska nog ta och ringa min operatör idag måste ju ha en telefon, rätt svårt att leva i dagens samhälle utan en.

Jag måse ju säga någonting possitivt iaf ;0) Det är vackert ute, det snöar det gillas skarpt!
Önskar er andra stackare en skön dag iaf.
Kramelikram

Inga kommentarer: