måndag 3 december 2012

Värk från H..vete

Har nog haft värsta helgen i mannaminne huga vad ont jag haft fast egentligen började det redan på onsdagen på jobbet, jag hade så ont så jag höll på att kräkas sen vart jag ju hemma på torsdagen men tyvärr även fredagen och jag som sett fram emot denna dag så :vi hade julfest på jobbet och jag fick inte följa med mina kära kollegor och vi om skulle få amerikansk julbord och allt men men sånt är tyvärr mitt liv det har allt som oftast sett ut så nu för tiden.
Sen så kom kylan det har varit ända nere på 20- så ja jag vet varför jag varit så himla dålig men jag kan ändå inte acceptera det då det varit värre än värst, jag har inte ens klarat av att sköta min egna personliga hygien inte heller klarat av att gå på toa själv min stackars man har fått agera personlig assisten :(
Har försökt att få tag på min läkare för situationen börjar bli ohållbar jag vet inte hur jag ska orka ta mig igenom detta, just nu är det oerhört tung vill ha hjälp eller åtminstone medicin som hjälper :'( Jag gråter, skriker, skäller och lever om men vad hjälper det? Vill inte vara med nå mera......

Inga kommentarer: