fredag 12 oktober 2012

Underbara fredag!

Idag är det äntligen fredag som jag har längtat, mest nog för att jag gett mig f:n på att klara av att jobba hela veckan trots att jag mått skit... Yeah, I´m so happy!
Har fått låna en TENS-apparat oj vilken underbar apparat hade den på i ett antal timmar och ja sån härlig känsla körde på rätt hårt och smärtan försvann visserligen inte helt men blev inte längre lika intensiv och jag och kroppen fick äntligen vila en stund.
Eftermiddagen avnjöts med promenad i skogen med underbara doggarna och min son, alltså det behövs verkligen så lite för att göra mig lycklig men det är så skönt när det rullar på och kroppen orkar hänga på.
Höstskog så vackert med alla färger jag bara njuter
 

Idag mår jag mycket bättre och känns som att det finns hopp om att det kommer bli en bra helg :0)
Önskar och hoppas att ni får detsamma.
Kramelikram ;0)



Inga kommentarer: