lördag 13 oktober 2012

Eris semper quaeror me

Idag är en tung dag, idag har det gått två år sen du tog ditt sista andetag då du tog farväl från denna grymma värld, tacka för dig och talade om att det fick vara nog. Du hade kämpat så länge mot smärtan och den eländiga grymma cancern som bet sig fast i dig, hatar cancern som tog dig ifrån oss. Du min underbara vän som aldrig klagade, aldrig gnällde, du som istället tröstade oss andra, fanns där när man behövde dig, ställde alltid upp.
Du som är så älskad av oss alla, du som är saknad Det är så svårt att än idag förstå att du inte finns här hos oss, att jag aldrig mera kommer få höra din röst, att få höra din tröst. Älskade saknade P oh vad jag önskar du fanns här vill behöver dig, varför ska världen och livet vara så grymt?
Känner mig så egoistisk du lämnade faktiskt tre barn din man dina syskon och din mor men jag kan inte hjälpa det saknar dig så vill ha dig här vill inte att du är borta hoppas hoppas verkligen att vi ses en vacker dag, Älskade vän du kommer alltid att fattas mig  <3


Inga kommentarer: