torsdag 4 oktober 2012

It´s a god day today :0)

Törs knappt säga det men JAAAAAAA det är en bra dag i dag :0) Känner mig nästan lyrisk är så himla glad över att äntligen ha en bra dag behöver verkligen detta.

 Så jag jobbar iaf det känns skönt plus att det är kortvecka jobbar endast två dagar, i onsdags och så idag, i morgon är jag ledig då jag ska hämta krafter inför resan till Jämtland och på lördag så ska vi på min svågers sons dop lille Albin ska äntligen få bli välsignad och min käre son ska få presentera sin käresta till släkten .. tror han är lite nervös minsann hihihi.

Sen så kom då äntligen mina efterlängtade skor .. men dom var för små :( är så besviken hade sett fram emot att få ha dom på mig till helgens dop men men det är bara ta nya tag och söka vidare efter nästa par, det konstiga var ju att jag var in på affären och provade dom och dom satt som smäck, så vet du nån som behöver ett par Dr Martens i strl 36 så är dom till salu ;0) ....

Jag får passa på att önska trevlig helg redan i dag då jag förmodligen inte hinner med i morgon.
Önskar solen tittar fram och att helgen blir underbar.. kramelikram

Inga kommentarer: