tisdag 9 oktober 2012

Magkatarren har ett stadigt grepp om min mage så jag har försökt klara mig utan mina värktabletter men det går sådär.
Har fått ta hjälp av mina kryckor för att klara av att gå men idag så vart jag tvyngen att ta citodon iaf det är inte ok men vad gör man :( har sjukt ont i kroppen och vill inte riktigt vara med längre.
Om en vecka som känns evighets lång ska jag ha möte med läkaren igen få se vad hon säger, min man säger att han ska göra mig sällskap eller hjälpa mig att få lite skinn på näsan eller kanske tom vara mitt skinn på näsan det kan behövas kan jag lova är svag även i viljan just nu.

Har iaf lärt mig sticka häl idag haha roar mig att lära mig via youtube, en superduktig tjej som har lagt upp enklaste beskrivningsfilmen alla kan lära sig jag lovar ;0) 
klicka här det finns 3 delar av filmen, så himla spännande och se om mina sockor blir bra.
Är så sugen på att sticka mer och mer nu, det är roligt när man lär sig nåt nytt och ser så snabba och bra resultat. :0)
Behöver bara köpa mig riktigt raggsocksgarn.
Hoppas på en bättre dag i morgon, sista dagen på Act.
Kramelikram!

Inga kommentarer: