tisdag 23 oktober 2012

Ledsen!

Jag är ledsen vill checka in, vill inge mera nu, är så grymt less på allt just nu, vill inte ha det så här nå mera.
Kroppen bara värker och värker konstigt att den håller ihop överhuvudtaget den borde ha gått sönder för länge sen..
Min Act kurs gick ju ut på att acceptera situationen att ta det som det kommer att förlåta sig själv och att inte döma, men dom glömde bort att man inte orkar ta det när det är den ena dagen efter den andra när värken bara blir värre och man inte får vila när den är så intensiv att kroppen inte fungerar.. Jag fick bli severad medicin liggandes i sängen för att överhuvudtaget ta mig upp ur sängen, mitt vänstra ben fungerar inte alls ryggen värker så jag skriker vi minsta berörning eller om jag hamnar lite snett. kan inte gå, använder rullatorn för att ta mig mellan toa och soffan och det gör sjukt ont att förflytta mig att använda benen, känner mig så värdelös helt kasst att ha det så här.
Jag är ledsen men jag vill inge mera nu orkar inte längre.

Inga kommentarer: