lördag 6 oktober 2012

Mitt liv = Ett Skämt

Seriöst alltså?! Vaknade igår morse med migrän stoppade i mig lite piller och somnade om men vaknade strax igen med ett huvud om vill gå i tusen biter. Lika bra att gå upp och föröska göra nåt åt det, köra lite avslappning för att koppla bort det onda men tyvärr så blev det bara värre försökte med mer tabletter frukost och vatten, mera vatten plus lite kaffe men nej tyvärr inget hjälper lyckades slumra lite i soffan och nu så bet tabletterna lite iaf men sen krascha hela jag så nej vi är hemma blev inget Jämtland jag utsätter mig inte för en bilfärd i 6 timmar i det skicket :(

Så himla tråkigt för det är inte första gången och lär tyvärr inte vara sista gången jag blir på det här viset hade såå sett fram emot en liten minisemester och så lille Albins dop..

Men det var nog till det bästa har dom senaste dagarna varit riktigt sur på min svåger för han har hävt ur sig den ena idiotiska kommentaren efter den andra det hade nog slutat med att jag bett honom dra åt H..vete och så det där puckot han är gift med hon har då inte alla getter hemma henne hade jag med nöje nitat och gjort en blöt fläck på backen av. Haha nej jag är inte argsint av mig men jo jag har lite humör men huga dom har varit rent fruktanvärda med sitt beteende så jag tror faktiskt flera av dom andra gästerna skulle tacka mig ;0)

Idag är iaf en lite bättre dag och så skiner solen det ska jag ta vara på och ta med mig min man och grannens lurvar på en liten skogspromenad. och då menar jag liten jag vill ut så himla trött på att vara "inlåst" så skönt med skogen här hemma man kan hålla sig nära men ändå komma ut lite, just love it. Ha en underbar lördag <3

Inga kommentarer: