lördag 20 oktober 2012

Hipp hipp hurra!

Idag så är det min födelsedag och jag är så glad blev väckt av världens bästa med frukost på sängen och paket :0)
Sen har det bakats tårta, städats och fejjats och alla har hjälpts åt, sånt gör ett litet mammahjärta gott.
Sen har vi haft huset fullt med folk som kommit för att gratulera mig och jag fyller inte ens jämt.
Riktigt mysigt har det varit och jag har fått passor med presenter och så fick jag pengar av käre mor då hon vet att jag vill ha nya skor och jag behöver dessutom en ny vinterjacka.
Nu har jag tagit lite paus och ligger i soffan och vilar då min man och yngsta sonen är på innebandy match men sen så ska dom få bjuda ut mig på middag. tror bestämt att en plankstek skulle sitta fint idag.
Vi har en liten tradition att den som fyller år bestämmer maten antingen så går vi ut och äter eller så lagas den av alla andra medans födelsedagsbarnet får vila och titta på.

 

Inga kommentarer: