onsdag 12 december 2012

No more pain....!!!

Trodde aldrig saker kunde bli värre men shit så hon bedrog sig, har verkligen upplevt dödångest trodde på riktigt att värken skulle ta knäcken på mig jag ville dö.. Låg där i sägen storgrinandes vill ömsom dö ömsom ta upp kampen resa mig upp och ge vrken smäll på käften men jag kom ingenstans så efter varje förösl så sjönk ja lite längre ner i mitt mörka hål, är så tacksam över att jag har min telefon jag ringde sjukvården sen min man som försökte trösta mig så gott han förmådde hade även funderingar på att ringa ambulansen, men hjäpen kom faktiskt från ett mycket oväntat håll när jag ringde min chef för att tala om att hon nog kunde räkna bort mig hela vecka jag kommer inte att piggna på mig så pass att jag klara av att jobba... Hon hörde hur risig jag var och hon sa det rakt ut: Hanna skärp dig du har kraften du måste orka hitta den igen du har viljan finn den du kommer bli bättre du måste orka ta dg samman och allt hon sa sög jag till mig för det var nog mycket sättet hon sa det på det va mjukt och behaglig och hon väckte min indre strka oj va fjolligt det här låter men det va verkligen så jag fatta att jag måste ta mig samman trots denna eländig värk.
Jag har fått mina plåster nu Norspan tror jag det heter och jag i min enfald trodde jag att dom skulle hjälpa på en gång tydligen så tar det minst ett par dagar för dom at funka och jag slutade helt med mina värktabletter när jag satt på plåstret, det är inte så underligt att jag däckade men nu vet vi iaf att jag fungerar inte utan värktabletter.
Som tur var så var yngsta sonen hemma och hörde mig han kom till mammas räddning gav mig mina tabletter släckte lampan och gav mig order om att sova en stund, Han är en liten ängel min unge ;0)
Hipp hipp hurra till dig C på din dag!

Vaknade redan kl 5 i morse magen vråla min kära vän magkatarren gjorde sig till känna det var bara att kliva upp då haha jag som är den morgontröttaste människan i världen ( det är en av anledningarna min man vägrar skaffa hund) Idag mår jag lite bättre har fortfarande jätteont men det går återigen åt rätt håll det är bra det för idag har jag inte tid att tycka synd om mig själv idag är det finaste C:s 18:års dag och det ska firas med buller och brak :0)

  

Inga kommentarer: