onsdag 5 december 2012

PRO nästa?

Vet inte om det är dags att skriva in mig på PRO känner mig iaf så pass gammal och så kroppen den är då minst 80 år men är ändå så väldans tacksam över den sak som jag skäms så oerhört över och det är min kära vän rullatorn utan den så hade jag inte tagit mig någonstans här hemma så ja även om jag skäms över den så är den super och jag så tacksam..
Men ja det går alldeles för sakta framåt jag vill bli FRISK nu!!! Eller frisk ja det blir jag ju aldrig men jag vill må bättre, vill fungera som människa, vill jobba, vill leva och känna mig i kroppen som jag gör i själen; ung och glad, sprallig och lycklig. Vill inte ha det så här nå mera vill inte ha ont det får räcka nu!
Och tyvärr så har jag inte fått nån hjälp än, läkaren är tydligen inte anträffbar förräns den 17/12 hallååå det är 12 dagar dit ska jag dö först eller?? Vi får se hur jag går vidare med det här för jag måste ha hjälp situationen är inte hållbar jag fixar inte ha det så här....
Jag och PRO ;0)

Inga kommentarer: