onsdag 19 december 2012

Still going but not so strong ;0)

Sorry har inte varit inne här på ett tag fast ja jag vet jag ber mig själv om ursäkt det har bara inte funnits ork och lust, kämpar mot denna energilöshet och värk av och till.

Var iaf till läkaren igår fick ökad dos på plåstren och sjukskriven till 30/1 om inte FK fixar taxi till och från jobbet för gör dom det så ska jag försöka börja jobba lite granna efter nyår.
Hon klämde och kände på mig och som vanlit däckar jag totalt då jag får extremt ont efteråt, men hon ittade iaf några ställen där jag inte hade ont :) och sen några nya åklart men men..
Idag så har vi sista träffen med ACT-gruppen vi ska träffas innan och käa lunch ihop det blir nice jag är inte i skick att köra nå bil så en av tjejerna kommer och hämtar mig det känns skönt vet inte hur jag skulle tagit mig dit annars.

Sen efteråt var jag till jobbet och lämnade läkarintyget igår och fick önska dom God Jul och Gott Nytt År sen så plockade jag ihop mina saker det var några kollegor som reagera och fick lite "panik" då dom trodde att jag gjorde avslut för gott men nja å lätt ska dom inte bli av med mig men faktum är att det kändes lite som om att det var ett slag avslut ändå känns avlägset att jag någonsin kommer komma tillbaka dit.
Fick träffa goa underbara J kändes skönt, har saknat henne mycket tyvärr så var inte M där så jag missade henne men hoppsa vi ses snart iaf...
Nej nu ska jag göra mig i ordning för dagens bravader ..

Kramelikram!

Inga kommentarer: