måndag 10 december 2012

Slavdrivare!

Hihi ibland finns det faktiskt fördelar med att vara dålig, I helgen så har vi eller ja min man och min mamma fått jobba med att renovera vårat kök ;0)
Jag köpte en tapet och färg här för ca en månad elr vå sen med hopp om att få piffa till köket lite när jag mår bättre men nu fick min mamma nog av att se denna tapetrulle ligga där och vänta så hon sparkade igång oss på torsdagen jag fick kasta in handuken nästan på en gång och bestämde mig för att piska på mamma och min man istället, har iaf försökt serva dom så gott jag kunnat...

Men oj så fint det blev kanske inte så snyggt med det röda tll det skär sig lite men jag är sååå nöjd och glad över mitt vackra hem.
 
 



Har pratat med svärmor som mer elr mindre tvingade mig att ringa en viss herre uppe i Lillhärdal i Jämtland det är så att denna man har fått en gåva av Gud han helar människor och det över telefonen så ja jag ringde honom på lördagen för då var jag riktigt dålig så jag tänkte så att jag har inget att förlora antingen så hjälper det elr så inte. Har inte märkt någon skillnad än men under kan ju ske.

Önskar alla en underbar vecka Kramelikram!

Inga kommentarer: