måndag 17 februari 2014

I feeel goood!!

Vet inte vad jag ska tycka, tänka eller tro har jag blivit helt knäpp i huvuét eller? Jag mår bra eller ja allt är ju relativt, jag har ont men lååångt ifrån alla tänkbara scenarion jag spelade upp i mitt huvud, redan torsdag kväll stod jag på benen visst jag va fullpumpad med morfin men ändå..
Läkaren skrattade när hon kom in på fredagen och tyckte jag såg oförskämt pigg ut och så fick ja åka hem Yeaahh!!
Sen har det gått väldigt bra jag har varit på benen och sovit gott, inte alls haft så där jätteont som jag var rädd för, är trött, slut och sliten men jag mår bra. Blir nästan lite förbannad på alla som halvt skrämt ihjäl mig med skräckpropaganda men som min käre svärfar sa, smärta är relativt sen beror det mycket på vad man jämför med och jag är rätt van med smärta så det kan ju ha del i det kan ju säga så här; min mensvärk är 10ggr värre än detta och det härdar jag ut en vecka i månaden 12 ggr om året....
Ok nej jag är inte så pigg och alert som jag vill vara än men sakta sakta går det framåt, livet är rätt trist då jag vill göra en massa men det går inte och för en gång skull mår resten av kroppen rätt bra men jag måste göra allt i ultra rapid vara så oerhört försiktig så allt blir jättetråkit.
Men nej missuppfatta mig inte självklart är jag nöjd och glad och oerhört tacksam över att allt gått så bra och att jag får må bra :)
Är väldigt hoppfull inför framtiden och glad att det äntligen är över :)


Idag skiner solen jag har varit ute och njutit av frisk luft & en skön promenad, livet rullar åt rätt håll längtar efter värmen och ljuset om 5 veckor får vi vrida klockan en timme heeelt underbart ...
Kramelikram... <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt Hanna you go girl :)
// Mia

Suzu77 sa...

;) What doesn´t kill you make´s you stronger :)