onsdag 12 februari 2014

Huga.. så sjukt nervös!

Håller på att gå sönder av nervösitet vill krypa ur skinnet vet inte hur jag ska vända ut och in på mig själv, vet att det kommer gå bra eller tror iaf att det kommer att gå bra, jag vill att allt ska gå bra. Vet inte vad det är som är värst , att inte veta vad som komma skall eller att bara att släppa kontrollen.
Har senaste tiden försökt och tycker själv att jag lyckats ganska bra att få kontroll över mitt eget mående men nu så kan jag inte ha de, kommer det ta ett par timmar, ett par dagar eller tom veckor?
Kommer jag ha så ont att jag går sönder eller kommer allt att vara överkomligt? Oh jag vill bara gå i ide sova bort hela näst kommande månad, vill att allt ska vara över och förbi.
Vill kräkas av nervositet.. :( Jag som var så lugn....
Var på undersökning i måndags träffade läkaren, personalen och fick se avdelningen, allt kändes superbra och så kommer det här, så här...
Tur jag får min underbara man med mig, hoppas han slipper ta allt för mycket skit..
Håll tummarna för mig, kommer att behöva allt stöd jag kan få..


See you all soon I hope...
Kramelikram

Inga kommentarer: