onsdag 22 maj 2013

ropa inte hej förrän...

Kan inte hjälpas men jag är så sjukt nervös.. står parkerad några hundra meter bort från trafikkontoret, min älskade unge håller just nu i detta tillfälle på att köra upp för B-kortet..tror mig veta att han fixar detta men kan inte ropa hej ännu..
Han är så duktig när det gäller att köra bilen när vi är ute & övningskör men minns själv hur fruktansvärt nervös & skakig jag blev i samma situation.
Jag vill så gärna att allt ska gå bra, tänk själv vilket sommarlov han kommer att få. Håller tummen allt vad det går, det är lite svårt att skriva faktiskt ;-) hihi

Sen måste jag ju skvallra om vad jag själv gjort ett beslut som växt fram sakta men säkert, bästa svägerskan var till mig igår och snap snap klippte hon mig så nu är det Adjöss och god bye med mitt långa hår, någon som känns helt underbart :-)

å så vankas det roligheter till helgen, summa summarum = livet leker. :-D

Nu måste jag kila.. Kramelikram

Inga kommentarer: