torsdag 16 maj 2013

Härliga underbara dag!

Idag är en bra dag!
Skönt att känna solen värma och så fyller världens finaste tjej hela 8år, min älskade brors dotter Alva, går allt som det ska så kommer hela familjen hit på söndag och vi ska grilla och mysa och självklart fira födelsedagsbarnet.
Så Faster har varit och köpt det sista som behövs till presenten så nu ska jag bara sy,pyssla och knåpa lite granna.













Har även varit på besök hos reumatologen och han till min glädje tyckte inte att det fanns något annat än bra saker att tillägga, visserligen är det inte bra med värkande kropp och fibro men han kunde inte finna några tecken på att det dessutom ska vara något reumatologiskt utpå det, så jag lever på det ett tag ;0)
 
Vi har varit till vårat paradis på jorden, förra veckan packade vi bilen och for till jämtland och våran stuga och vet nu jag körde nästan heeela vägen blev en drygt 40 mil iaf som jag satt bakom ratten det är så gött, har verkligen saknat bilkörandet det är nåt jag alltid gillat och trivts bra med men har det senaste året inte kännt nån lust men nu så :o) Yeaahh ..brumm brumm... 




Har äntligen installerat skannern och fått iväg alla dokumt till försäkringsbolaget och så har jag fixat lite sånt där annat trök som måste iväg till myndigheter et.c.
Härliga underbar dag :0) nu ska jag ut och lapa lite sol innan det dax att sätta sig vid symaskinen igen.

Ha en underbara dag alla där ute i vida världen för nu är det faktiskt sommar för jag har just lackat tånaglarna.

Kramelikram

Inga kommentarer: