tisdag 7 maj 2013

läkartid...har jag? har jag inte?

Blev rätt förvånad när telefonen ringer och det var skyddat nummer på displayen och när jag svarar så hör jag min läkare i andra ändan, hon hon har inte fått mitt mail Shit :-( ... aja det är bara till att läsa det jag skrev för henne över telefon men ohh blir så frustrerad jag ville verkligen inte det här för jag visste hur jag skulle reagera och nu sitter man där med tårar sprutande ner för kinderna
Jag hör på henne att hennes  försvarsmekanismer slår igång men samtidigt säger hon att hon absolut inte ville det nej men tjena det fattar väl jag oxå sen så har hon tydligen hjälpt en kille precis och han klarade ju sig fint jo det kan ju faktiskt tänkas men vi människor är olika vi är alla stöpta i olika former.
Hon ber mig förlåta hon tar på sig och erkänner sin skuld och säger att om jag vill så finns hon kvar.
Det är inte lätt att bara släppa, jag ber om betänketid men nu vet jag iaf var hon står.
Känns som någonstans så släpper lite av trycket men jag mår iaf kroppsligt bättre och det är så värt allt just nu jag lever igen :-)
Men nej jag ska hålla henne på halster behöver ändå inte hennes tjänster just nu och nej jag tänker inte anmäla henne vet att det kanske är det rätta för många men inte för mig inte just nu

KRAMELIKRAM

Inga kommentarer: