söndag 5 maj 2013

3 år, 3 månader och 3 dagar..

Ja exakt så länge höll det innan bubblan sprack, jag som varit så stolt och stark över att jag lyckats trots och mot alla odds har tyvärr gett vika och jag har börjat röka igen :(
Sist jag skrev trodde jag att allt skulle vända verkligen jag mådde å himla bra jag trodde jag hade varit längst ner på botten men tydligen så är det bottenlöst och jag verkar sjunka längre och längre ner varje gång.
Har fått möta och mota alla helvetets kval tyvärr..
Jag var så glad över att jag hittat en läkare som lyssnar som förstår och faktiskt gör nåt åt saken men fuck heller även detta var en finputsad fasad.. :,( Jag har varit akut inlagd på ett ställe där jag absolut inte trodde jag någonsin skulle behöva sätta min fot, allt på grund av okunskap och inkompetens.
Jag blev kraftigt felmedicinerad av min läkare och har haft så starka abstinens besvär att jag inte vill någe mera, jag ville kasta in handduken och det har jag faktiskt svårt att förlåta just nu. Vi får se om jag överhuvudtaget har någon läkare kvar då jag faktiskt skickade ett kanske inte så trevligt mail med ett par valda ord som jag visste att jag aldrig kommer våga/kunna säga face to face..
Ja ja hur som jag mår bättre idag har nästan inte ens ont och på något sätt känns det att jag pga jag blev så fruktansvärt arg och bitter har hittat mitt skinn på näsan igen och ja det finns inget ont som inte har nåt gott med sig, jag har faktiskt blivit starkare det är jag rätt säker på. The bitch is back!

Ok nu har det ju gått några veckor och det värsta har lagt sig sen jag skrev sist och jag lovade ju att berätta varför vår käre son aldrig kommer att glömma sin artonårsdag.
Vi var ju till Stockholm och vi hade en kanon helg med en massa god mat och dryck sen var det ju lite speciellt då vi fick göra nåt som jag aldrig trodde en "vanlig Svensson" fick vara med om;
fredagsmorgonen blir vi upplockade av chaufför som ska köra oss till TV4-huset och där ska våran nyblivna 18 - åring  bli lite sminkad, men bara lite då han är en naturlig skönhet ( Det har ärvt efter sin mor ;-) Vi hela gänget får vara med på tv -huset  och se på när äldsta sonen blir lotsad och han får även träna på att skrapa, strax innan sändningen blir vi inforslade i tv studion. Så klockan slår 9.52 kameror riktas in på honom och nu syns det, han börjar bli lite nervös, men oj stackars liten för allt rämnar när Jenny börjar sjunga  Ja må han leva..
och nu så ska han vara med på tv och skrapa Triss :0) nej det va inte för egen räkning utan en tjänst åt sin Farmor då hon vägrade att stå där och bad så snäll om han kunde och jag kan säga att det satt inte hårt åt ;0) Sen så föll det sig så väl att det skulle skrapas 19/4 just den dagen då det var 18-år sedan hans fina blå fick se världen för första gången :0) Vill du se? klicka Här

Nu ska jag passa på att njuta av en mycket underbar och solig söndag önskar er allt gott where ever you are.
Kramelikram!

Inga kommentarer: