onsdag 30 januari 2013

min lur

Måste bara skryta lite är ju så galet nöjd med min lur och abonnemanget likaså jag köpte mig en Samsung galaxy S3 mini. Kikade in på the phone house och fick kanonbra hjälp och en riktigt schysst försäkring.
Telefonen är toppen perfekt storlek att ligga med telefonen i knät och läsa allt från nyheter och bloggar. Sen spelar jag rätt mycket och har hemma använder jag vårt nätverk men utöver det så valde ett väldigt billigt abonnemang och tänkte att jag kanske inte kommer klara mig med det men sen har jag laddat mer Tele2:s app så jag har superkoll hela tiden och det bästa med Tele2 är att det är bara att ringa in och ändra om det behövs, det kallas volym och man kan gå upp elr ner i volym precis som det behagar och vad mitt behov begär vill du ha ett eget kika in här www.phonehouse.se/Mobiltelefoner/Abonnemang/Operatorer

Nu ligger denna stackars fröken i sängen och spelar Candy crash jag håller på att bli tokig för den envisas att hålla mig kvar på samma bana med typ ett drag ifrån hela tiden men det är ju iaf bra underhållning till en liten sjukling för frisk verkar jag inte heller bli på ett tag :-$
Kramelikram på er och ha en underbar dag!

Inga kommentarer: