tisdag 15 januari 2013

trött!

Är så himla trött orkar inte kliva upp ur sängen har säkert sovit i 12 timmar men är ändå helt slut, känns lite knepigt har varit så här ett längre tag men det positiva är att jag sover superbra om nätterna vaknar väl nån gång men somnar om lika fort igen.
Och vilka kontraster det är sen, i kroppen alltså, i söndags så kunde jag knappt gå fick ta hjälp med allting och så vaknade jag igår morse med nästan igen värk alls kändes som om jag hade ordentligt med träningsvärk bara och det är faktiskt rätt ok :) men ja jag min idiot måste göra allt då, dammsög hela huset, började sy gardiner till köket, fixade lunch till svärfar som är här och sliter med vårt badrum, sen så fortsatte jag vidare med gardiner och annat småpyssel.
Var tom ute och körde lite bil och till affären och handla vilket jag inte gör så gärna längre
Sen hem och laga middag, gissa om det var en som var slut sen och japp då kom värken som på posten så nu ligger jag här i sängen och här blir jag nog kvar ett tag till.



Inga kommentarer: