tisdag 29 januari 2013

influensa! !!!!

Fy sjutton för att vara sjuk, här ligger vi: jag och min man totalt däckade och det är såå synd om oss
Det va länge sen jag var så här sjuk och tack gode gud för det för har man inte ont innan så tror jag det är svårt att tänka sig hur hemsk upplevelse det kan va men sen tror jag att ju äldre vi blir ju sjukare blir iaf när vi blir förkylda och framförallt allt när vi drabbas av sådana här hemskheter som denna influensa nära döden upplevelse är det närmaste benämningen jag kan komma på
Fast samtidigt så är jag rätt härdad tror jag och har tom mage att retas med min man hihi ni vet ju hur det är med män som är förkylda dom liknar ju det med hur det är för oss kvinnor att föda barn. Önskar nästan jag kunde utsatta honom för det fina testet dom gjorde på två män i Holland.

nyheter24.se/nyheter/udda/736841-man-testar-att-foda-barn-grater-av-smarta
Bläddra mer på sidan för att se filmklippet

Se och njut och önskar er alla en bra dag elr vecka elr ja vad vet en maxad kanske jag är ju rätt kass på att uppdatera och alla sjuklingar ute där skickar jag kryapåer kramar till.

Inga kommentarer: