måndag 11 februari 2013

natt men ingen John Blund ..

Klockan är mitt i natta och jag försöker få sömnen att infinna sig men det går inge vidare, har frisknat till och faktiskt haft nån bra dag tom men sen några dagar tillbaka så har jag haft mycket ont igen så ikväll bestämde jag mig för att sova på soffan istället för att ligga vaken i sängen i bläck svarta mörkret och stirra nu kan jag iaf titta på tv när jag inte kan sova.
Har kikat på my valentine så nu funderar jag på vad jag ska hitta på till min kära man, vill gärna göra nåt speciellt och visa min uppskattning men det kan bli lite svårt nu när jag inte är så mobil.
Blommor känns tråkigt och choklad blir man tjock av ;-)
Jag vill dela det med honom så jag vill inte skicka iväg honom heller... hmm tufft nu..
Nej usch måste försöka sova nu ... om bara värken kunde ge sig , ja ja jag ska ge det en chans till
Godnatt och kramelikram ♡♥♡

Inga kommentarer: