måndag 7 september 2015

Höst!

Ja nog är det höst igen och det kommer med besked, tredje veckan nu med värk. Jag som brukar älska hösten hatar verkligen den nu för detta är bara början vet att vintern är på väg och då blir det bara värre och värre.



Bildresultat för höstlövVärken förstör så mycket, inge roligt med en kropp som verkligen inte vill vara med så förbannat irriterande, och under helgen slog värken till rejält har inte behövt använda kryckor på flera månader och nu är det dags igen :( enerverande minst sagt vill ju så mycket men kan inte... Inte nog med att ryggen och benen krånglar nu börjar knäna bråka ordentligt så det är svårt att gå även med kryckor.
Har inte kunnat träna dem senaste veckorna så är i en ond cirkel igen men jag vägrar, totalt vägrar låta värken vinna fast jag bara vill lägga mig ner och gråta.

Känner mig så totalt utlämnad till värken den styr min vardag igen vill inte!
Till helgen är det meningen att jag och min underbara svägerska ska åka till Ullared vet inte hur jag ska klara av det, vet inte hur jag ska hitta energin kraften och orken, är helt slut.
 Varför måste det vara så här varför ska livet vara så förbannat orättvist ja jag vet jag klagar när det finns så många som har det värre mycket mycket värre.

Bildresultat för solFörsöker att inte bli för stilla men virkar lite och tar emot beställningar på mina ugglor igen det är i alla fall lite terapi.



Kanske dags att emigrera till spanien
eller nåt annat varmare land ;)
för tydligen så mår jag lite bättre av solens varma strålar och värmen <3



#Höst #Värk #Utlämnad

Inga kommentarer: