fredag 18 september 2015

Utmaningarnas år.

Vet ni jag kom iväg :) känns verkligen som om jag pressar kroppen till det yttersta och verkligen testar hur långt och hur länge den håller, men ja jag kom iväg till Ullared. det blev en mycket trevlig helg i det bästa sällskapet, visst var det jobbigt och intensivt, visst hade jag extremt ont och kroppen skrek bara nej nej nej men nu har jag i alla fall gjort det :) Och ett besök till Gränna blev det å, har inte varit där heller förr trots att man passerat många gånger. Det tål att göras om.

Känns faktiskt som om det är året jag ska göra saker för första gången i mitt liv, det kanske inte är så stort för någon annan men för mig är det yttersta utmaningar, har knappt orkat åka 4-5 mil i bil utan att bli dålig, att åka till stugan 42mil är jättejobbigt blir ofta liggande i ett par dagar men i år av någon underlig anledning har jag klarat av det visst är det jobbigt det sticker ja inte under stolen med men det funkar och utan att bli liggandes det är en stor seger för mig och min kropp. I år har jag uppfyllt en och annan dröm, att bila genom Finland och över till Sverige är något jag velat göra i många år ja och i år gjorde vi det och det gick hur bra som helst :) Sen har vi Ullared med men det bästa kommer först om ca en månad :D Oh jag är så lycklig min älskade man gav mig en sån underbar överraskning.
Jag ska äntligen få åka utomlands tänk att det skulle ta sååå lång tid hela 38 år men jaaaa jag ska få flyga för första gången och jag ska få uppleva allt det där andra som så många tar för givet är sjukt nervös redan men oj vad jag längtar. Den 16/10 åker herr och fru Pettersson till Kreta :)


     

Önskar alla där ute en underbar helg <3 Kramelikram

#Ullared #Utmaningarnasår #Kreta

1 kommentar:

Anonym sa...

Wihooo!!!!!!! :-D <3 Ringer imorgon! KRAAAM!!!!!