fredag 13 mars 2015

Lååång frånvaro!

Jag tappade lusten och orken därav min frånvaro från bloggen, har inte orkat annat än att traggla mig igenom dagarna i egen takt, värk och energilös vinter har tagit ut sin rätt men nu är våren på ingång och jag känner att jag sakta men säkert är på väg tillbaka, få se lovar inget ;)
Är på benen dom flesta dagarna därför känns det så konstigt att ändå må piss, jag är inte så van med det utan är antigen helt utslagen eller på topp detta mellanting är inte så vanligt och denna enorma trötthet som jag känner är oerhört frustrerande vill inte vara så slut hela tiden men hittar inte energin hur jag än försöker så nu har jag beslutat att ta det som det är jag sover precis så mycket jag vill tom middag ska jag börja med men att sova 10-12 timmar per natt känns hur mysko som helst men ja jag behöver väl det just nu..

Idag har jag städat hela huset och peppar peppar ta i trä kroppen funkar än, det här med dammsugning är inte riktigt min grej för det om nåt ger sån värk. Minns mitt första möte på smärtis dom frågade vad jag ville ha ut av mina besök där och bla var det just att fixa så triviala ting som att dammsuga utan att bli liggande i flera dagar :) Tränar gör jag också :) så lycklig över det, inga mängder men mer än jag någonsin innan klarat och jag tar allt som en framgång.

Nu ska det planeras mys med familjen önskar en trevlig helg ;)
Kramelikram!

Inga kommentarer: