söndag 6 oktober 2013

Oktober!

Den här tiden på året är ofta tuff på många sätt både psykiskt och fysiskt
Den rosa månaden!
För ganska så precis 3år sedan miste jag min allra finaste och bästa vän i cancer och varje år så blir man extra mycket påmind det är som att få en smäll på käften vareviga gång.
Jag saknar henne nåt enormt och var man än tittar eller vad man än lyssnar på så kommer det en liten påminnelse om hur jobbigt det var för henne den sista tiden och det enda jag begär är att få minnas henne som den underbara människa hon var.
Och nej jag är inge bättre själv för det är någonting som vi måste satsa stora resurser på, cancerforskning alltså.
Jag bidrar på mitt vis, påminner mina medmänniskor genom att posta meddelanden på Facebook tex och självklart penningbidrag i olika former

Kan inte låta bli att undra om det hänger ihop med att mitt mående är sämre jag har ondare än innan och allt jag tar i fallerar, är trött och sur för det mesta och oerhört irriterad nästan jämt.

Önskar att vi hittar ett botemedel och kan utrota denna hemska svulst denna ofantligt hemska sjukdom som äter upp våra nära och kära.





Inga kommentarer: