söndag 20 oktober 2013

Hipp hipp hurra!

Ja hipp hipp hurra för mig för det är min dag idag, idag  fyller jag hela 36år och dagen har varit helt fantastiskt
Jag har blivit uppvaktad från tidig morgon till sen kväll med frukost på sängen blommor och presenter hela dagen lång. Min käre mor uppvaktade mig och de mina med middag och tårta så nej jag har inte behövt lyfta ett endaste finger idag LYX är vad det är :) jag måste varit riktigt snäll i år.
Ibland är det riktigt gott att leva och idag är en mycket bra dag detta kommer jag att leva länge på.

Fick fin present av käre bror och hans underbara sambo, dricker iofs inge alkohol men jag bara älskar dessa grymt snygga flaskor
Världens bästa rockband kan inte bara göra grym musik utan även öl, jag måste ju bara smaka ;-) en liten mun iaf



Nej nu ska jag krypa till kojs efter en helt underbar dag
Natti natt och kramelikram!

Inga kommentarer: