måndag 25 februari 2013

Lovely Sunday!

Äntligen en riktig söndagsmiddag yeah in your face ;-) haha jag vet jag är lite blåst men det känns så skönt att få göra nåt nyttig för sista tiden har varit riktigt plågsam full av smärta och säng eller rättare sagt soffliggande men igår så bestämde jag mig för att det skulle lagas älggryta ja nu är det ju så att det är inget jättesvårt men iaf det krävdes rätt mycket energi ändå, och det va det värt så himla gott :-)



Sen så måste jag säga att söndagen försätte i samma sköna anda min älskade storebror kom förbi och jag fick träffa hans underbara dotter hon gör mig alltid så glad sen hade han även med sig sin stora kärlek som jag ännu inte hunnit träffa och hennes två barn vilken underbar familj, tror min käre bror än en gång kan bli lycklig och som det glädjer mig för efter en massa elände är han verkligen värd det bästa och jag måste säga att det verkar som om hon tillför precis det <3

Tyvärr är det ju som alltid när det krävs lite extra så däckar jag så idag så jag ligger igen få se om jag tar mig upp ur sängen överhuvudtaget men det hoppas jag iaf jag måste försöka lära mig att använda pyjamas eller nattlinne så att jag åtminstone törs ringa efter hjälp ( bärgning).
Ja ja det är måndag och en ny vecka och vi försöker ta nya tag solen skiner iaf och jag verkligen hör hur snön smälter från taket underbart jag längtar efter våren
Kramelikram!

Inga kommentarer: